Pizza pužići

Kod nas peciva sa pizza nadevom ima bezbroj. Možete me slobodno izazvati na dvoboj 🤣 da me testirate. Omiljeni nadev odlično ide uz bilo koje pecivo, kako god ga smotali. Moji nanjuše uvek šta se peče pa se brzinom svetlosti sjure do našeg petog člana porodice - rerne ... 🤣🤣🤣 " Za nas ili za goste?" Ko nas ne poznaje pomislio bi da moja deca jedu samo kad nam gosti dođu. 🤣🤣🤣 Ovi pizza pužići su idealni za doručak ili večeru, naaajbolji za vreme provedeno s prijateljima, recimo za rođendan. Ne poznajem nekog ko bi ovo negirao. Deca će se (kladim se u to) prvo za njih uhvatiti. Ono što je još bolje u vezi sa njima je to da ih možete napraviti malo ranije i ubaciti u zamrzivač. Par sati ranije, pre služenja, dovoljno je da se izvade i otope, budu posluženi meki baš kakvi su izašli iz rerne. To bi vam baš olakšalo pripremu slavlja, ne biste svoje goste sačekivali brašnjavi i umorni u žurbi da mnogo toga spremite pred njihov dolazak. Posvetite se sebi, lepo obucite, našminkajte, stavite omiljeni parfem. Dekorošite sto u omiljenim bojama, napravite neku zanimljivu figuru od salveta... ohladite omiljeno vino (ili pivo ako više volite - ja sam uvek i zauvek za vino 😊)... i sa osmehom dočekajte drage ljude. Kažem vam iz sopstvenog iskustva. Dešavalo mi se da, u želji da udovoljim svojim gostima, spremim ludačku količinu peciva (i to sve natempirano - "u minut do 12", jer.. sve mora iz rerne direktno na sto 🙄), da to ni za 2 dana ne može biti pojedeno (samo na testu da živite 😂😂😂), a ja na ivici snage. Pritom, to je sve meze do ručka u 3 🤣🤣🤣. Ništa više da vam ne kažem, jer sve što je rečeno može biti upotrebljeno protiv mene 😅.Ništa osim recepta 😍


Potrebno je:
  • kocka kvasca
  • 500 ml mlakog mleka
  • kašika šećera
  • 150 gr kisele pavlake
  • 200 ml ulja
  • 1/2 praška za pecivo
  • 2 kašičice soli
  • 850 gr brašna
Za premazivanje:
  • 100 gr omekšalog margarina
Nadev:
  • 350 gr šunke po izboru
  • 250 gr kačkavalja
  • kečap, origano
U mlakom mleku otopiti kvasac sa šećerom i kašikom brašna. Ostaviti par minuta. U drugoj posudi izmešajte brašno, so i prašak za pecivo. Zatim napravite udubljenje pa dodajte pavlaku, ulje i nadošli kvasac. Umešeno testo pokriti i ostaviti otprilike 45 minuta na sobnoj temperaturi. Šunku iseći na kockice, a kačkavalj izrendati. Naraslo testo podeliti na 2 jufke. Svaku razvaljati u pravougaonik, najpre premazati margarinom, zatim kečapom, posuti origanom, a onda ravnomerno rasporediti šunku, preko nje kačkavalj. Urolati, pa seći na parčiće širine 1.5-2cm i ređati u pleh obložen papirom za pečenje. 
Pripremljene pužiće pokriti i ostaviti još pola sata, a onda peći 20-ak minuta na 200℃.



Коментари

Популарни постови