Rolnice sa paradajzom i mocarelom

Ljudi moji, ja paradajz toliko volem da može uvek i u sve... i u salatu i u čorbu i u sos i u pecivo... naravno... više puta sam ga stavljala u testo i uvek je bilo savršeno. Uz dodatak bosiljka ili origana. 😍 Prava letnja šema 😎 ovaj recept tim pre jer ide i mocarela. Mislim da su komšije Italijani majstori svog zanata i da ovakvi spojevi od njih potiču, taj fini, tanani, ali pun ukus za sva čula 💖.
Nisam neki ljubitelj sireva i teško da ćete me videti sa kriškom u tanjiru, osim ako nije baš star i baš baš slan. To je nekad i bilo moguće dok je bilo babe, njene krave i pravog pravcatog domaćeg sira, a ne kojekakve današnje mešavine, brza sirenja i ostale bezvezotine... nešto ne može brzo, nit pre svog vremena. Sirevi koji idu u testo kao i razni kačkavalji su u sferi prihvatljivog, pogotovo oberučke prihvaćenog "od strane" paradajza. 🤣😂 
Lagano za mešenje, još lakše za jedenje.🤣 Moja greška je što sam ovo pravila za večeru i to pred zalazak sunca. Unutra se nešto i ne slika lepo, a i muški prete da me pojedu ako kažem "da isprobam još ovako" (u prevodu - Davaj to da se jede dok se ne o'ladi!). Iznesem napolje, u dvorište, kad tamo komaraca rooooj 🙄. Dakle, prete mi sa svih strana. Slike su najbolje moguće u datom trenutku i opasnim po život okolnostima. Bež' unutra i daj im da jedu da ne budeš pojedena 🤣😂
P.S. Da se ne lažemo, pojela sam i ja pozamašan deo, onako vruć, da se paradajz i mocarela tope u ustima...😋

Potrebno:
  • pola kocke kvasca
  • kašičica šećera
  • 250 ml mlakog mleka
  • 1 jaje
  • kašičica soli
  • 60 ml maslinovog ulja
  • 500 gr brašna
Za punjenje:
  • Podravka pelat - 1 konzerva 400 gr
  • Mocarela 125 gr
  • Bosiljak
Za premazivanje:
  • 1 kašika mleka
  • 1 kašika maslinovog ulja
Kvasac sa šećerom i kašikom brašna rastopiti u mlakom mleku i ostaviti par minuta. Zatim dodati ulje, jaje, so i postepenim dodavanjem brašna umesiti glatko testo. Ostaviti pokriveno na sobnoj temperaturi 1,5 - 2 sata. Paradajz i mocarelu iseckati na kockice. Naraslo testo najpre prstima razvući na radnoj površini, a zatim blago oklagijom, formirajući pravougaonik (otprilike 50 x 30 cm). Iseći na 15 pravougaonika. Na svaki staviti malo paradajza, sira pa posuti bosiljkom. 
Uviti u rolnicu, slagati jednu do druge u pleh obložen papirom za pečenje. Pokriti i ostaviti još sat vremena da narastu. Narasle premazati mešavinom mleka i ulja, posuti bosiljkom i susamom pa peći 25 minuta na 180℃.

Коментари

Популарни постови