RUŽE sa slaninicom, sirom i prazilukom

Čini mi se ne umem toliko da se obradujem kad dobijem kao onda kad dajem. I uvek više gorim i s' nestrpljenjem iščekujem druge rođendane... nego svoj. 🙄 Uh, ti dani razmišljanja, pripreme iznenađenja ne mogu se uporediti ni sa jednim poklonom koji sam dobila. Ja toliko sagorim u svojoj želji da, na kraju, ne sačekam taj čuveni datum, nego dan/veče pre njega uručim. Sve pod izgovorom da je slavljenik nestrpljiv, pa mu ja olakšavam. 😂😂😂 A što nema veze s' realnošću. Moj Bradonja vrlo dobro to zna i namerno me "ignoriše" (čitajte trenira mi živce) pokušavajući da me "ohladi" , sve kao "ne stoji da se žena s' toliko godina tako ponaša" 🤣 i "ne valja da se poklon daje ranije" 🤣 . Baš su mu neki izgovori. Hm!😠 A šta ću ja i kako sa samom sobom? Imate li i vi ovakve situacije? Nema to veze koliko godina imate, takvi se rodite i gotovo. Takvog sam i rodila, ovog minut starijeg , ljubi ga majka 😂, isti, slika i prilika. On će na sve moguće načine pokušati da vam kaže šta je spremio. To je jače od njega, ja to razumem. Približava se Bradonjin divan dan i ja upadam u dobro poznatu euforiju... naredne dve nedelje treba izdržati .😅

Jutros sam mojim dečacima spremila mirisno i ukusno iznenađenje, mada... ne baš iznenađenje jer su "nanjušili" šta se sprema, "provalili", a da nisam morala ni reč da kažem. Vruće, neodoljivo... jer, možete li vi da odolite spoju sira, praziluka i slaninice? E, pa ne mogu ni oni! A ne mogu ni ja 🤣🤣🤣 Jutros doručak taman po meri svih nas. 

Potrebno:
  • 500 gr kora za pitu
  • 600 gr sira
  • 150 gr dimljene slaninice
  • 2 (manja) struka praziluka
  • 4 jajeta
  • 2 dl gustog jogurta
  • 1/2 kesice praška za pecivo
  • so po potrebi
  • ulje za upržavanje i prelivanje ružica
Praziluk očistite i iseckajte na kockice. Slaninicu takođe iseckajte. U tiganju ugrejte nekoliko kašika ulja pa ubacite praziluk, nakon 2- 3 minuta i slaninicu. Nije potrebno dugo da pržite, tek koliko da praziluk omekša, a slaninica zamiriše. Sklonite sa šporeta i ostavite da se prohladi.
Sir izgnječiti viljuškom, dodati jaja, prašak za pecivo, jogurt i so. Budite oprezni pri dodavanju soli, imajte u vidu koliko je slan sir, a i slaninica. (Ulje ne dodajem u ovaj fil jer ga već ima sa prazilukom i slaninicom. ) Umešati prohlađeni uprženi deo i lepo sjediniti. Kore preseći (kao što je na slici) tako da dobijete 3 trake. Naslažite sve trake jedne preko drugih kako biste imali više prostora za rad. Uzimajte po dve, prvu ne mažete, preko nje stavite drugu, premažite sa 2 kašike fila, urolajte i savijte kao što je prikazano (namotavate s leva na desno ili s desna na levo - meni je tako više "na ruku"). 
Isto uradite sa svim ostalim korama. U mom pakovanju je bilo 14 kora, dobila sam 21 ružicu. Složite ih u pleh, poprskajte uljem i pecite otprilike 35 minuta na 200℃.


 



Коментари

Популарни постови