Pizza venac


Cele nedelje sam pazila na klopu da bi se u petak uveče ogrešila samo tako. Obećala sam sebi da ću se dovesti u red, jer korona me je uništila i kao čoveka i kao ženu, ako me razumete. Toliko odsustvo mozga i prepuštanje milionima kalorija pametan čovek nit može da razume, nit da objasni. Jedno mi je bilo jasno - od tog oslobađanja kilograma neće biti ništa dok se ne mrdnem iz kuće (čitajte kuhinje) tj. dok ne krenem na posao. To je u startu manje hleba, majoneza, čvaraka... holesterola koji obožavam 😋😍 I tako bi stvarno... izbacim ja hleb, doručkujem kuvana prepeličja jaja i paradajz, ručak proteinski, večera tek da se zavaram... čak sam odolela onoj mojoj divnoj piti od sinoć, mrvicu sam samo pojela. 😢 Šta mi bi danas da napravim ovo pizza čudo, ovo zlo, greh u tanjiru za koji sam znala da ni u teoriji nema šanse da mu odolim. U stvari mogla sam, a nisam htela 🙄 Eto, karakter nula. I jedan od onih mojih trenutaka "Ma nek ide život" ili " Bolje biti debeo i srećan". Fraza na frazu. Opet opravdanja bez pokrića. Takva sam vam ja, umem da se zainatim i da baš nešto neću, a to je uglavnom sa kolačima i tortama koje ne volim 😅, eto ne jedem slatko 😂. A što volem slano pecivo i čašu Sangrije pride u najboljem terminu - pred spavanje... to na stranu. Razmišljala sam šta bih onako brzinski za večeru, jer počinje vikend pa gricnemo tako u petak uveče pa u subotu npr. neko slatko pecivo, a nedelja uveče npr. za kiflice. 😂 I tako mi imamo uvek povod za krkanluk. Ovaj pizza venac je od kvasca do pečenog u tanjiru u razmaku manjem od sat i po vremena. U plehu 5 minuta jer ko da čeka da se skroz ohladi, a tanjir se i ne isprlja jer se odmah celo parče gurne u usta sa duvanjem zbog vrućeg kečapa. Sad mi preostaje samo da obećam sebi da ću se vratiti na kolosek. Ne mogu da se preispitujem :"A zašto sam?" i "Kako sam mogla?" Sa ovim hedonizmom u stomaku to nema smisla. Toliko mi je bilo lepo da ne znam da l' mi je žao. Moji muški opet imaju zamerku na veličinu pleha i rerne 😂😂😂 Da je bilo još malo... 

Potrebno:
  • 1/2 kocke kvasca
  • 250 ml mlakog mleka
  • kašičica šećera
  • kašičica soli
  • 3 kašike ulja
  • 400 gr brašna
Za nadev:
  • 250 - 300 gr suhomesnatog (kod mene su to bili reslovi od prethodnih dana - mix praške šunke, suvog vrata i slaninice)
  • 8 punih kašika kečapa
  • Origano
  • 150 gr kačkavalja
Za premazivanje:
  • 1 žumance umućeno sa kašičicom mleka
Za posipanje : origano

Kvasac sa šećerom i jednom kašikom brašna razmutiti u mlakom mleku. Ostaviti da nadođe. U brašno dodati so, nadošli kvasac i ulje. Umesiti testo i ostaviti pola sata. Za to vreme pripremiti fil: sitno iseckati suhomesnato, kačkavalj izrendati. 
Nadošlo testo razvući u krug, prečnika otprilike 30cm. Prebaciti ga na papir za pečenje (tako će vam biti lakše da venac prebacite u pleh - u suprotnom bi se raspao). Zaseći od sredine, kao za kiflice, na 8 delova, ali ne celom dužinom, tj ne do ivica testa, ostaviti 4-5 cm. Na svaku osminu naneti po punu kašiku kečapa, posuti origanom, suhomesnatim i kačkavaljem. 
Svaki trougao povući od sredine, prebaciti i podvući ispod nafilovanog dela (prstima malo pritisnuti da se ne bi odvajao tokom pečenja). 
Rernu uključiti na 200℃, venac odmara za to vreme. Kada se rerna ugrejala, venac premažite umućenim žumancetom, pospite origanom i pecite 20 minuta.

Коментари

Популарни постови