Mešani hleb

Najveća mana i najveća vrlina kad je vruć! Joj, ne uvedi me u iskušenje 🤣 Vruć lebac je obožavanje! Bre! Koji god i kakav god. Bio beli, mešani, ražani... I sad budi strpljiv i sačekaj da se ohladi pre sečenja. 🙄 Posebna pažnja kod integralnih jer se ugnjecave ako ih sečete dok su vrući i onda izgube onu svoju čar... S druge strane, hleb nije hleb ako se ne jede dok je vruć. Izgubi on svoju čar i tako! 'Ajde sad, budite mudri i recite mi šta da radim? Kako da se vladam? Jeste li od ove moje sorte "samo mi vrućeg 'leba daj"?😂 Spremila sam ovaj hleb tako da sam bukvalno mogla samo njega da jedem i pijem vino. Vidi uputstvo na slici dole. 😂 Uh taman ona razmera pšeničnog i ražanog brašna da nije mnogo nabijen i tvrd (jer moj bradonja takve ne voli), a nije čisto (nezdravo😂) beo. Još ga posolim više nego što se inače soli. Namerno! Ljudiiii... sečem ga za slikanje i trpam okrajak u usta ( ne mogu da sačekam da se fotografisanje završi... to ponekad ume da potraje), muljam, da me niko alavu ne vidi. Zove me muž, pita jesam spremna za slikanje, ja ne mogu usta da otvorim da se javim, da odgovorim 😅😂 Krcka mi ona kora, šalje signale ka mozgu, takve da se svi ostali gube. Hleb i ja! Žao mi da ga brzo progutam, a ne smem da odugovlačim da me ne provale. Osvetila sam mu se za ručak! Pa mi se rodi nova ideja. Odlično bi na njega legla neka domaća pašteta... pileća ili sa tunjevinom. 😋 A tek čvarci!? Ne znam šta bih pre. To ću za naredni put unapred da pripremim. Sada ipak hoću da uživam samo u ukusu hleba. 😋 Meračim ga, usta puna ukusa, duša miline, dan nezaboravan. 

Za hleb potrebno:
  • kockica kvasca
  • 500 ml mlake vode
  • kašičica šećera
  • 200 gr ražanog brašna
  • 700 gr pšeničnog brašna
  • 2 ravne kašičice soli 
(Vino crno, po vašem izboru 😊)

Kvasac sa kašičicom šećera i kašikom brašna rastopiti u mlakoj vodi. Ostaviti 10 minuta da "proradi". U drugoj posudi izmešati obe vrste brašna pa dodati kvasac koji se podigao. Umesiti testo i ostaviti pokriveno, na toplom mestu 45 minuta. 
Nakon toga premesiti, napraviti veknu željenog oblika, staviti u pleh obložen papirom za pečenje i ostaviti još 30 minuta. Rernu ugrejati na 190℃, hleb peći otprilike 45 minuta.



Коментари

Популарни постови