Mafini sa pečurkama

Moj muž je kao nemirno, radoznalo dete. Toliko stvari ga interesuje, uvek prepun ideja, uvek raspoložen da proba nešto novo, što zbog radoznalosti, što zbog neke svoje lične provere i potvrde, možda i samodokazivanja. Pritom, svemu prilazi toliko analitično, pravi paralelu između teorije i prakse, istražuje iskusktva, upoređuje činjenice. To su ozbiljne statistike, tabele, proračuni na dve decimale. Takav je kad za kuću treba da kupimo nešto od tehnike. Ajoooj... koji proizvođač, tehničke karakteristike, cene i utisci korisnika. Uh, ume baš da me izludi ta analitika do u sitna crevca. Kod mene taj presek dođe mnogo brže (što njega plaši 😁) Ipak, moram da priznam da su njegovi izbori bili pravi, odluke racionalne (sa debelim "zato što..." u pozadini), rešenja pravovremena. Odlučan u nameri da istraje i bude uspešan. Nikada nisam sumnjala u njega, jer sam znala da ono čega se lati "mora da može". Krajnje benigna želja da mi sam napravi minđuše (koje obožavam i bez kojih ne izlazim iz kuće) rezultirala je ozbiljnom izradom nakita, verovatno da ni sam ne zna koliko je unikatnih primeraka izašlo "ispod njegovog čekića".  Zatim ideja o gajenju japanskih prepelica  u cilju poboljšanja kvaliteta zdravlja nas i naše dece, pa razrada plana o tovu ćurki u bliskoj budućnosti, do inicijative da se oprobamo u uzgajanju šampinjona (ova poslednja ponikla usred korone). Naravno da je u svemu bio uspešan, a ja ponosna na nova znanja, umeća i postignuća, njegovu svestranost i konstantnu želju za unapređivanjem. Naravno da su i pečurke dale mnogo više od očekivanog, rasle pod golim okom i mene svakodnevno bacale u iskušenja "Šampinjoni a la Eci peci". 😂😂😂 I da vidite čuda, ne zna se šta je od čega bilo ukusnije (da li je do proizvođača, pečuraka ili pekarke ne zna se... 😅 Šta je - da je... super je). Do sada je najjači utisak ostavila Zalivena pita, ali o njoj drugom prilikom. Danas pravimo "brzinske" mafine sa pečurkama i kukuruznim brašnom 😋

Od sastojaka je potrebno:
  • 2 struka mladog luka (ili pola praziluka)
  • 150 gr šampinjona
  • 3 jajeta
  • 1 čaša kiselog mleka
  • 100 gr istopljenog margarina
  • 1 kašičica soli
  • 1 kašičica origana
  • 150 gr kukuruznog brašna
  • 2 kašike pšeničnog brašna
  • 1 prašak za pecivo
Na 3 kašike ulja pržiti luk i šampinjone sa 1/3 kašičice soli i malo bibera. Kada je sva tečnost isparila, skloniti sa ringle i ostaviti da se prohladi. Za to vreme umutiti jaja, kiselo mleko, preostalu so (2/3 kašičice), margarin, brašna, origano i prašak za pecivo. Na kraju dodati upržene šampinjone, promešati, sipati u kalup za mafine/projice i peći pola sata na 200℃.

Коментари

Популарни постови