Integralne kiflice sa krem sirom

U "korona" dobu upala sam u fazu mahnitog mešenja, pa je uvek u kući bilo svežeg peciva. Inače volim da mesim (hlebove, pogače ponajviše... i slana peciva poput kiflica), ali ovo je sada, čini mi se, otišlo u drugu krajnost. Možda zbog situacije u koju smo upali a o kojoj baš ništa ne znamo, straha i strepnje proistekle iz gomiletine kontradiktornih serviranih nam informacija, neizvesnosti kada bismo se i kako vratili na posao i šta će biti sa školom ( kud baš sad da nas snađe na kraju osmog razreda 😥). Valjda smo morali da nađemo izduvni ventil da ne popucamo po šavovima. Sreća je da imamo dvorište pa "zatočeništvo" u kojem se većina u svojim stanovima našla, mi nismo osetili. Korona je ipak donela neke dobre stvari. Izmaštane su neke velike promene u dvorištu, a i ideja o kreiranju bloga bila je sve bliža ostvarenju. Kafe popijene pored našeg jezerceta, u zen bašti, uz zvuke fontane (koja je takođe zaživela u pomenutom dobu)i ćaskanja na sve moguće teme budila su inspiraciju, razgaljivala i čula i maštu. Moj muž nije znao odakle pre u dvorištu da počne, a ja šta bih novo umesila. Sve i da imam hiljadu recepata, malo je, ja moram da nađem nešto novo i isprobam. Znala sam da je važan start, kao i ono kakav je prvi utisak kad nekoga upoznate. Pa onda, kako da vam se predstavim? Čime da vas ugostim pa da opet poželite da svratite u moju kuhinju? I naravno da su u prva 3 recepta morale da uđu kiflice. One su moj adut, kec u rukavu, njima se podilazi i najistančanijim ukusima. Sada ću vam predstaviti one za koje moj sin kaže da su "best of the best", bolje ČAK i od onih od belog mekog brašna. Jer ove su hrskave spolja, a unutra mekane, baš kakve on voli. Ja se slažem sa njim. I ovo je jedan "must have" recept, pritom veoma jednostavan i brz za pripremu. 

Potrebno : 
  • kockica svežeg kvasca
  • kašičica šećera
  • 350 ml mlakog mleka
  • 100 ml ulja
  • kašičica soli
  • 600 gr integralnog pšeničnog brašna
Za filovanje:
  • 250 gr krem sira
Za premazivanje kiflica
  • žumance umućeno sa kašičicom mleka
P.S. Za posipanje radne površine koristila sam belo, meko brašno (par kašika).

Kvasac sa šećerom izmešati u mlakom mleku i ostaviti 5-10 minuta. Zatim dodati ulje, so i brašno pa umesiti testo. Ostaviti 30 minuta da naraste. Potom ga možete podeliti na loptice (kod mene 35 kom) ili 4 jufkice koje ćete razvaljati u krug pa seći na trouglove (svaki na 8)...kako je vama lakše.
Ja sam kiflice punila krem sirom i motala kako je prikazano i u receptu za "bele" kiflice
Ređati ih u pleh, pa onda uključiti rernu na 180℃. 
Narasle kiflice premazati žumancetom umućenim sa kašičicom mleka i peći 20-ak minuta

Коментари

Популарни постови